Ülesanne 3: Vistutamine

Vistutamine. Minu jaoks jälle midagi uut. Uus on “vistutamine” kui mõiste ning uus on “vistutamine” ka kui tegevus. Pole seniajani minu töös ja toimetustes vaja läinud.
Pean tunnistama, et väga keerulistest sõnadest ja kõikvõimalikest mõistetest haridustehnoloogia vallas ma alati aru ei saa. Sellele aitab kaasa ka minu inglise keele oskamatus. Siis ongi eriti tore, kui midagi selgitatakse väga lihtsalt. “Vistutamise-loengus” püüdis mu kõrv kinni selgituse “vistutamine – veebi istutamine”. Lühike ja konkreetne, loodetavasti sain asjast ka õigesti aru.
Tänu kursusekaaslasele Airile leidsin enda jaoks lihtsa ja huvitava õppematerjalide koostamise keskkonna Learningapps.org. Nagu ma aru saan, siis veebilehele jääb see lingina.
//LearningApps.org/watch?v=pfs6peh6301

Tahtsin ära proovida ka youtube`i, aga peale oma lapse videokatsetuste sinna minu poolt midagi üleslaetud pole. Küllap sisu pole hetkel oluline, vaid oskus vistutada.

Loodan väga, et see, mida ma oma blogis nüüd korraldasin, ongi vistutamine!?

http://hki5049.wordpress.com/2014/10/25/ulesanne-3-veebipohised-vahendid-oppematerjalide-loomiseks/

Lisa kommentaar

