Õpiobjektid ja repositooriumid

Tutvunud esitluses pakutud erinevate repositooriumidega, valisin lähemalt tutvumiseks LeMill keskkonna. Antud repositoorium mulle eriti tuttav ei ole, olen eelnevalt LeMilli lehele jõudnud läbi google otsingumootori (erinevaid õppematerjale otsides).

Alustasin sellest, et registreerisin end antud keskkonda kohe kasutajaks, et saaksin erinevaid võimalusi katsetada. Sellega saingi võimaluse samas keskkonnas ise õppematerjale luua ja kohe neid ka teistele kasutamiseks veebi üles panna. Võib-olla kunagi teengi seda, hetkel kohe midagi üles ei riputanud:) Kas ma saan enda jaoks ka huvitavaid linke ja aadresse oma kontole  kokku koguda, sellest ma lõpuni aru ei saanudki. Aga vastuseks küsimusele, vist ei saa. Kui olin oma profiilile lisanud võõrkeeled, millega suhtlemisel hakkama saan, pakuti kõigepealt ülesandeid antud keeltes ning seejärel tuli valik All.   Üks suur selekteerimine oli seega juba toimunud.

Hetkel veel on LeMilli ülesehitus ja materjalide otsimise-leidmise loogika minu jaoks võõras ning veidi arusaamatu, mistõttu ei leidnud enda jaoks ka kohe sobivat õppematerjali. Samas tundub keskkond päris huvitav ja erinevate võimalustega. Meeldis võimalus, et mingi teema kohta materjali otsides pakutakse vastavat teemat kõikide erinevate õppemeetodite kaudu (mis veebi on üles pandud). Näiteks otsisõnaks oli Loomaaialoomad, materjali laekus nii videona, tekstina, testina. Kuna minu kokkupuuted erinevate repositooriumidega ei ole just suured, siis kindlasti õpin LeMill keskkonda põhjalikumalt tundma. Hoolimata väidetavast “mitte-edasi-arenemisest” on LeMill kindlasti täienduseks ja vahelduseks meile kõigile tuntud Koolielu ja Miksikese keskkonnale.

http://hki5049.wordpress.com/2014/09/28/ulesanne-1-opiobjektid-ja-repositooriumid/

 

One thought on “Õpiobjektid ja repositooriumid

  1. Ka mina uurisin natuke LeMill’i keskkonda ning kuigi ma loen natuke ka inglise keeles, ei avardanud see märkimisväärselt minu võimalusi. Võib-olla oli küsimus ka selles, et mina otsisin materjale, mis olid seotud eesti keele ja kirjandusega.

Lisa kommentaar

